BUAT LOAN SETEL HUTANG ALONG

Anda mempunyai HUTANG along !!

Ngah BUAT loan nak setelkan hutang along..

Okay ..

Dari anda bayar selepok kat along ,tade untung pastu tanggung hutang beria kat bank pasal hutang along.. yang BAPAK bunga mcm jilake.!!

Baik,beranak kan dulu!!…

Mcm ne.??

kata lah nak setel along dalam
10k,dengan platform ni..

10k … bro/sis leh dapat dalam Rm320 Seminggu!! selama 60 minggu
Kalau sebulan..?? bro /sis dapat RM1280…lepas ni bayar bulan2…along…
(RM1280 ni rate bulanan along 12k..!)

20k … bro/sis leh dapat dalam Rm700 Seminngu !! selama 80 minggu
Kalau sebulan..?? bro /sis dapat RM2800…lepas ni bayar bulan2…along…
(RM2800 ni rate bulanan along hampir 30k.!)

So dalam 10 bulan /1tahun sis/bro dah setel along!!..

pas tu duit,sis/bro leh guna untuk bina hidup sis/bro semula dan bayar bulanan instalment bank pula..

ADA GAK UNTUNG NYA…

so pm saya …!!

PM kak..abg..!!

hantar -tolongpaksu- ke 0192336272

Carian iklan dari Google :

  • cara selesaikan hutang ah long
  • cara selesaikan hutang ah long 2018
  • cara selesaikan hutang ah long 2017
  • cara nak selesai hutang along
  • selesaikan hutang along

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.